Domov Forumi Problemi in Popravila Izgubljena servisna knjižica in garancija

Ta tema vsebuje 6 odgovorov, ima 4 glasovi, in jo je nazadnje posodobil/a  Mitutoyo 3 mesecev, 3 tednov nazaj.

  • Avtor
    Prispevki
  • #31873

    sportage11
    Udeleženec

    Pozdravljeni vsi na forumu!
    Ali so še komu izgubili servisno knjižico na servisu?
    Meni se je zgodilo pri prvem servisu sicer avta kupljenega druge roke dve leti nazaj.
    Kljub obljubam servisne knjižice še vedno nisem dobil nazaj – ne stare ne nove. Zanimivo da so pa kopijo prve strani naredili, ko pa smo iskali knjižico je vodja servisa privlekel na dan cel kup razno raznih servisnih knjizic češ na na to stranke pustijo tukaj ali pa pozabijo ddddddd
    Pa tudi na uveljavljanje garancije oz odgovor na reklamacijo čakam že en lep čas cca 4 mesece non-stop izgovori , niso še odgovorili iz Ljubljane……
    Če ima še kdo tak primer naj pove svojo izkušnjo

    #31874

    Jekleni
    Udeleženec

    Dejansko jo sploh več ne rabiš, saj se vsi posegi v okviru uradne servisne mreže zapisujejo v skupen računalniški sistem. Kaj se je počelo z avtom v okviru uradne servisne mreže pa izveš ali preveriš (kot recimo nov kupec) s pomočjo številke šasije. To je precej bolj verodostojno, kot štempiljka, ki jo lahko kdo ponaredi. Kako je z izdajo dvojnika, pa nimam pojma.

    #31875

    AI759
    Udeleženec

    Kaj?!?!?!?!?
    Tole pa je pa 2 x več kot sumljivo. Meni se zdi tako, kot da je “izguba” knjižice v funkciji prijave napake v garanciji. 4 meseci je več kot 2 x 45 dni. Servisne knjižice dejansko ne rabi – serviser! Lastnik pa jo še kako rabi: ni knjižice – ni garancije!

    • Ta odgovor je spremenil/a  AI759 4 mesecev, 2 tednov nazaj.
    #31878

    Jekleni
    Udeleženec

    Zakaj pa bi rabil v digitalnih časih, v katerih živimo, kos papirja, ki ti ga lahko poštemplja skoraj vsak? Da ne govorimo o možnosti skeniranja žiga in njegove reprodukcije. Po mojem je ključno, kaj pokaže računalnik, ko vpišeš vanj številko šasije.

    #31882

    AI759
    Udeleženec

    To pa ti kar na KIA vprašaj. Jaz vem, da je prvo po čemer te vprašajo, ko prijavljaš napako v garanciji – servisna knjižica! In če se ne motim je ta pogoj za uveljavljanje garancije tam tudi zapisan…

    Ampak to je zgolj “akademski” problem. Ta pravi problem je, da ti na servisu izgubijo knjižico, ker (in da) popravilo napake v garanciji traja tako dolgo. Garancija je zato, da lastniku (uporabniku) odpravlja težave, ne pa da jih generira.

    #31883

    Jekleni
    Udeleženec

    Se strinjam, da jih ne sme generirati. Ne vidim pa razloga, zakaj mu ne bi dali nove knjižice. Verjetno je pač kakšen mehanik ali sprejemnik po pomoti “pospravil” njegovo servisno v kakšen drug avto, kdaj bo to ugotovil in kaj bo nato naredil lastnik drugega avta, je pa drugo vprašanje…

    #31901

    Mitutoyo
    Udeleženec

    Jekleni – mene zanima, kje lahko kot lastnik preverim elektronske podatke o servisu za svoje vozilo?

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.