Domov Forumi Problemi in Popravila Kia pro ceed 2010 ne štarta

Ta tema vsebuje 4 odgovori, ima 2 glasova, in jo je nazadnje posodobil/a  freekshot 2 dni, 3 ur nazaj.

  • Avtor
    Prispevki
  • #32057

    freekshot
    Udeleženec

    Živjo,

    Nekaj sem že brskal po forumu in našel sicer možen odgovor (zaribanje) ampak me zanima ali je imel še kdo kakšno podobno izkušnjo, kakšna je bila diagnoza?

    V sredo sem normalno uporabljal avto (pro ceed 2010, 1.4, 83000km). Zvečer prišel domov in vse bp. Nobene lučke, nobenega problema.

    Zjutraj fertik. Nič! Obrnem ključ in rele + starter se zavrtita ampak v prazno. Motor ne obrne. Pomislil sem da bi bil problem starter da vilce ne primejo.
    Poskusimo na roke porint in z drugo startat avto, sicer obrne ampak ne zaštarta.

    Avtovleka–>na servis, po parih urah me pokličejo da je zelo zelo malo olja bilo v mašini in da je lahko zaribal. Da je pa štarter ok.

    Res da je bilo ravno 1 leto od menjave olja in je bil servis na sporedu ta teden, ampak kam je šlo 5L olja? Nič ne pušča. Nič ni mastno. Poleti je bilo preverjeno in je bilo ok olja.

    Zdaj pa bistvo, kaj hudiča bi lahko bilo narobe da ne vžge?
    Temperatura motorja ni narastla.
    Nobena lučka se ni prižgala.
    Ko smo avto porinli je motor obrnil, a ne vžgal.
    Štarter vrti v prazno.
    Serviser rekel da ni kompresije.

    Hvala za mnenja in pomoč

    #32058

    Jekleni
    Udeleženec

    Če je motor res deloval brez olja, potem je verjetno res prišlo do zaribavanja…po drugi plati čudi, zakaj motor nima kompresije in kako jo je lahko izgubil dobesedno čez noč … je to posledica zaribavanja in nato krčenja batov med ohlajanjem? Težko verjamem, da bi pri tem ukleščilo batne obročke na način, da ne bi več opravljali svoje vloge in da je zato motor brez kompresije. Potem je tu še vprašanje olja in kontrolne lučke za tlak olja, ali slednja deluje? Sicer pa ti bo na ta vprašanja dal odgovore mehanik, ko bo bolj natančno pregledal motor…je pa čudno vse skupaj.

    #32059

    freekshot
    Udeleženec

    No danes je mehankar zmeril kompresijo na vseh ventilih in prav noben ne drzi. Kar pomeni da so obrocki popustili in je 99% prislo do zaribanja. Jutri gre motor k enmu ki motorje obnavlja in bo bolj jasno kaj in kako. Kakšna je skoda. Čudi me le to, da pritisk ni padel kljub temu da je bilo premalo olja in da bi se lučka prižgala, poleg tega je avto normalno laufal še do večera in ni dajal nobenih znakov. Zjutraj pa kaput.

    Tudi jaz malo težko verjamem da bi se čez noč zaradi ohlajevanja zadeva sfizila. Ker če ne drugega bi prihajalo do pregrevanja motorja v primeru da dela na suho in po navadi če ribne, ribne med vožnjo. Ne vem…

    Bomo vidl kaj bo povedal ju3 un k ga bo razstavil.

    #32061

    Jekleni
    Udeleženec

    Ali si siguren, da deluje kontrolna lučka za pritisk olja? Poznam namreč primer, ko je tip kupil rabljen avto s poplavo kilometrov in nekaj namerno odstranjenimi kontrolnimi lučkami, vključno s tisto za težave z motorjem (engine check)…

    #32062

    freekshot
    Udeleženec

    Ko sem avto kupil (iz avtohiše) je imel cca 65k km. Lučka za pritisk ob kontaktu posveti. Prav tako za motor. Potem se ugasneta obe. Tako da načeloma naj bi delalo.
    Sem že pregledoval tudi varovalke, ker sem montiral notri led osvetlitev pa je zgledalo vse B.P. Mi je pa zanimivo da nima nobenega indikatorja olja. Da samo fizično spremljanje valja. Mel sem Cliota, Twingota, Fiata, Laguno, vse starejše letnike pa so vsi razen twingota imeli kontrolo olja na displeju al pa dashboardu.

    Zdaj čakam klic kaj in kako je z motorjem

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.