Domov Forumi Problemi in Popravila KIA servis, menjava potrošnih delov

Ta tema vsebuje 47 odgovorov, ima 15 glasov, in jo je nazadnje posodobil/a  umajeric 6 dni, 21 ur nazaj.

  • Avtor
    Prispevki
  • #29843

    mirch
    Udeleženec

    Pozdravljeni! Sem nov lastnik Kie Ceed, zaenkrat zelo zadovoljen z nakupom. Prvega servisa še avto ni doživel. Sem pa prvič v življenju kupil nov avtomobil, ter ga imam namen tudi prvič zapeljat na pooblaščen servis, ko bo to potrebno – do sedaj večino stvari na avtomobilu popravljal sam ali pri lokalnem mehaniku.
    Zanima pa me kako je z menjavo potrošnih delov na samem avtomobilu. Vem da imajo dan danes vse logirano v računalnikih, vendar se mi še vseeno poraja vprašanje.
    Vprašanje je če bi naprimer dele kot so ploščice zavornega sistema zamenjal sam? Bi s tem delom sploh kaj prišparal na račun servisne ure? Koliko je sploh cena servisne ure na Kiinem servisu v Mariboru? Ter če bi takšne stvari sploh opazili? Saj bi zamenjal z originalnim delom, vendar v lastni režiji.

    Prosim za odgovore in se opravičujem za morda neumno vprašanje. Lp

    #29844

    Jekleni
    Udeleženec

    Redni servis za cee’da te stane cca 200 eur. Kaj ti naredijo, se pa vse zabeleži v računalnik, kjer se beleži celotna zgodovina vseh posegov na avtomobilu. Koliko lahko dejansko privarčuješ, če kaj narediš sam, je pa težje vprašanje. Po mojem je problem v ceni nadomestnih delov, saj jih ti kupiš v maloprodaji, oni pa jih kupijo grosistično in prihaja že tukaj do velike razlike v štartni ceni. Jaz sem to enkrat naredil sam pred leti za ženin, takrat še fiat. Sem bil prav vesel, ko sem nakupil vse dele za redni servis v Motomatu, nato pa sem doma pogledal na star račun in ugotovil, da so bile cene za filtre za skoraj 40% nižje na uradnem servisu, kjer so mi za povrh vgradili originalne filtre – jaz sem jih sicer kupil od MAN, ki so verjetno prav tako kakovostni. Skratka, na koncu je bila cena več ali manj enaka, sem pa porabil kar nekaj časa, zapackal garažo z oljem, ki mi je nesrečno stekel mimo posode pod karterjem itd. Skratka, konec dneva sem ugotovil, da v vsem skupaj ni omembe vredne računice.

    #29850

    AI759
    Udeleženec

    Ne predstavljam si, da bi bil kateri od servisov pripravljen udariti štampiljko v knjižico, če jim na redni servis prineseš rezervne dele sam, pa tudi če gor piše KIA. Ne samo pri KII, pri katerikoli znamki.

    To je poslovna igra na življenje in smrt: tisti, ki igrajo na “tovarniški” servis, računajo prav na to, da bodo kot uradni potrjevalci garancije lahko zaslužili kak EUR več na račun tovarniških cenovnih normativov. Zato investirajo v salone, napise, zastave na dvorišču, prisiljeni so pošiljati mehanike na “šolanja”, vse po diktatu tovarne, ki jo zastopajo. Torej investirajo. Velikokrat je vse vezano tudi na prodajno funkcijo. Če se ne igrajo po pravilih tovarne, so 2 x out: odpovedujejo se extra zaslužku (povračilu investicije, ki jih prniaša npr. tudi 3 x dražje olje ipd.) in formalno izgubijo akreditacijo. Pa saj tudi njim ni prav lahko, zaslužek ne prihaja kar iz neba, akreditacijska pravila so hud primež.

    Kot lastnik se lahko v to igro vključiš ali pa tudi ne. Jaz sem se do sedaj še vedno. Moja zadnja izkušnja je sicer bila taka, da se je ob resnih napakah izkazalo, da akreditirani serviser ni deloval nič boljše kot kak garažni. Žal. Torej sem ga po izteku garancije obiskoval brez potrebe. Dokler je avto bil OK, je bilo v redu, potem pa.. Upam, da je to pri Kii drugače oz. da bo 7 letna garancija učinkovala v mojo korist.

    Skratka: prvi servis mojega Cee’da, prav danes, v Ljubljani: 181,56 EUR. Malo ali dosti? To se bo morda vedelo, ko bo garancija mimo. Po moji oceni bi pri neavtoriziranemu serviserju takle poseg bil kakih 50 EUR manj, s tem da bi si neavtorizirani za poseg gotovo umazal roke in pogledal avto od blizu, za avtoriziranega pa nisem prav prepričan, ker me prepričujejo o kondiciji avta samo z nekim računalniškim izpisom. Kaj je danes več vredno pa sem želel razpravljati pod temo “diagnostika”.

    #29853

    boyd
    Udeleženec

    Pri drugem servisu ne boste tako navdušeni nad ceno ;)

    #29855

    Jekleni
    Udeleženec

    “Pri drugem servisu ne boste tako navdušeni nad ceno ;)

    cee’d ima servis na 15K km.Cena vsakega drugega pa je res nekaj višja, a gre za neka deset evrov, ne pa kakšno omembe vredno premoženje. Število kosov, ki jih zamenjajo, je pač večje. V tem ne vidim nobene tragike in potrebe, da bi zaradi tega zavil k prvemu šušmarju pod kozolec.

    #29856

    boyd
    Udeleženec

    Jekleni me čudi zakaj imaš potem kio (avto srednjega razreda) če je okroglih 100€ zate nekaj 10€. Govorimo o VSAKEM drugem servisu, ki nas stane 100€ več in to brez materialov, ki nas še čakajo (zavorne ploščice, diski, roke, manšete in vse drugo kar se lahko na servisu spomnijo da je potrebno menjati pa če je potreba ali ne. Če želiš garancijo pač moraš).

    #29857

    mirch
    Udeleženec

    Malo se zanašam tudi na tabelo servisov zapisano v naslednjem viru (na koncu članka):

    prvi servis 130€?

    AI759 .. kateri model avta imaš ti? dizla ali bencinarja? Drugače še članek oziroma servisna tabela za dizla:

    Ker nisem nikoli še vozil vozila na pooblaščen servis, koliko kaj pride servis na kakem golfu bencinarju 1.2? Ali kakšnem drugem enakovrednem avtu? Nasploh me zanima cena, če je KIA sploh kaj cenejša v končni fazi?

    Sem pa imel sam izkušnjo z prodajalci v enem izmed salonov, ko sem omenil vgradnji plina, so se načeloma strinjali dokler ne pride do težav. In seveda če so te težave izvor sistema za plin avtomatsko plačaš popravilo. Seveda vsakršna težava na motorju, bi takoj pokazali s prstom da je krivec naprava za plin oziroma delovanje motorja na plin. Kdo mogoče kakšne izkušnje s plinom v KII? Ter naslednjim servisom ko zagledajo plinsko napravo v njem? :-)

    Kot je že povedal AI759 je to igra, ali jo dobiš ali zgubiš.

    K kateremu pa je najbolje peljat na servis? Namreč sem iz okolice Maribora in tudi Ptuja. Kdo kakšne izkušnje?

    Hvala Vam za odgovore!

    #29858

    AI759
    Udeleženec

    Mirch:
    1. imam Cee’d SW 1,6 CRDi 94 kW Champion z ISP
    2. Kje je “vir” ki ga omenjaš?

    #29859

    mirch
    Udeleženec

    Na dnu so podatki glede servisov, predvidena cena:
    DIEZEL CRDI 1.6

    http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomobili/2012/10/kia_ceed.aspx

    Podatki na katere jaz računam:
    BENCINAR 1.4

    http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomobili/2012/10/kia_ceed_bencin.aspx

    Se opravičujem! Sploh nisem opazil da je zmanjkalo. Oprostite!

    • Ta odgovor je spremenil/a  mirch 3 let, 7 mesecev nazaj.
    • Ta odgovor je spremenil/a  mirch 3 let, 7 mesecev nazaj.
    #29862

    boyd
    Udeleženec

    No po tej razpredelnici je celo vsak servis nad 80.000km preko 270€. Tko da nekih “ugodnosti” res nismo deležni pri kii proti drugim znamkam.

    #29863

    Jekleni
    Udeleženec

    “No po tej razpredelnici je celo vsak servis nad 80.000km preko 270€. Tko da nekih “ugodnosti” res nismo deležni pri kii proti drugim znamkam.”

    Kakšne so pa cene pri drugih? Večinoma se vse vrti okoli istih številk, pravijo, da je Fiat malce cenejši, Volkswagen in Renault sta pa definitivno dražja. Plača in dajatve so pa verjetno več ali manj enake za delavce pri vseh, tako da res ne gre pričakovati nekih velikih razlik med servisi in znamkami. Po mojem je bolj kot cena servisa pomembno to, kolikokrat se avto pokvari in kaj se dogaja z njim po nekaj letih. Zato pravim, da pri Kiji v smislu servisiranja privarčuješ na daljši rok več kot pri ostalih, saj napake, ki se pojavljajo pri vseh (pri enih sicer bolj pogosto) ne plačuješ iz lastnega žepa.

    Glede plina je pa zadeva po mojem jasna, če ga vgradiš sam oziroma ne kupiš že tovarniško vgrajene naprave, gre vedno za nepooblaščen poseg v motor, kar pomeni, da ti tovarniška garancija ne velja več za ta sklop avtomobila. To je vendarle logična zadeva. Jaz ti tudi ne bi priznal garancije za napravo, ki bi ti jo prodal, ti bi jo pa nato “dopolnjeval” in spreminjal v smislu delovanja. Zadeve s plinom se sicer slišijo zelo OK, a pri nekaterih primerih se pojavlja kar nekaj težav. Pri Subarujih so recimo problemi z ventili, po 100.000 km, jih je treba zamenjati, kar stane cca 700 eur.

    #29865

    Gosic
    Udeleženec

    Sam sem vozil vedno na uradni servis : 5 let. Nikoli me ni prišel več kot 260€ – 1.6 crdi pri Potočniku v MB. Tudi druge znamke sem gledal in nekih bistvenih razlik ni. Pa ne da zagovarjam, ampak logično je, da bo uradni servis dražji, kot da ga opraviš pri dopoldancu. Sicer vas pa noben ne sili, da ga voziš na uradnega. Če si dovolj pameten, ga servisiraj in popravljaj sam : če meniš da te pride ceneje. Kolega je točno to delal pri Škodi Octaviji, dokler ni crknil menjalnik, potem pa je bil jok in stok. Mene je garancija rešila ( menjana turbina, izpušni kolektor, volanska letev, ‘kromirana’ obroba meglenke, ESP konektor…). Vedno vse korektno, vse urejeno tako kot je bilo dogovorjeno. Noebenga jamranja, nobenih komplikacij, nobenega €. Dobil sem nadomestno vozilo in to je bilo to. Moje izkušnje so samo pozitivne.

    #29866

    Jekleni
    Udeleženec

    “Vedno vse korektno, vse urejeno tako kot je bilo dogovorjeno. Noebenga jamranja, nobenih komplikacij, nobenega €. Dobil sem nadomestno vozilo in to je bilo to. Moje izkušnje so samo pozitivne.”

    Jaz sicer nisem imel tako velikih “težav”, se pa strinjam s tem, da ne komplicirajo. Nenazadnje niti ne razumem, zakaj bi serviser kompliciral pri garancijah, saj z njimi lepo služi na račun tovarne, ki plačuje tovrstne posege. Dolgoročno je pa tudi po mojem to najcenejši sistem vzdrževanja avtomobila – ko nekaj zares poči, kot je recimo menjalnik, ti ne pomaga nobeno lastno rokodelsko znanje in nobeden lokalni križ-kraž mojster.

    #29867

    dimi
    Udeleženec

    Da se jaz pristavim svojo kosarico.

    Torej, za Kio sem se odločil zaradi celotnega paketa, za katerega menim, da je za naso druzino zmagovit. V mislih imam dizajn, mehaniko, financiranje IN TUDI GARANCIJO.

    Kaj meni garancija pomeni? Pomeni mi, da v 7 letih oz. 150.000 km ne bom imel z avtom dodatnih stroskov – se.pravi, troski so mi znani v naprejin presenečenja zaradi kvarov odpadejo. N razumem nekaterih, ki so investirali v novo vozilo, potem bi pa varcevali na racun servisov, dajali na avtopoceni kitajske.gume…

    Zatorej rečem, hvala bogu za 7- letno garancijo. Kdor se s tem ne strinja, je po mojem mnenju nakuom Kie zgrešil.

    In se tole za na konec. Kot morebitni kupec druge rabljene Kie, npr stare 5 let, sem še z 2- letno garancijo zadel terno- seveda spet v smislu znanih stroskov v naprej.

    Lep pozdrav, Dimi.

    #29868

    CrazyLemon
    Udeleženec

    No ker je govora o cenah servisa je tukaj ena slika, ki sem jo slikal v kia servisu. Cene so za kio ceed (in pro ceed seveda) modelno leto 09 in 10, bencin https://copy.com/QOYh8kdOuBjF

    Seveda so možna odstopanja ker gre za informativni cenik ampak po mojih izkušnjah so približno take cene kot je napisano.

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.