Domov Forumi Problemi in Popravila KIA servis, menjava potrošnih delov

Ta tema vsebuje 47 odgovorov, ima 15 glasov, in jo je nazadnje posodobil/a  umajeric 6 dni, 21 ur nazaj.

  • Avtor
    Prispevki
  • #29875

    Jekleni
    Udeleženec

    “Torej, za Kio sem se odločil zaradi celotnega paketa, za katerega menim, da je za naso druzino zmagovit. V mislih imam dizajn, mehaniko, financiranje IN TUDI GARANCIJO… N razumem nekaterih, ki so investirali v novo vozilo, potem bi pa varcevali na racun servisov, dajali na avtopoceni kitajske.gume … Kot morebitni kupec druge rabljene Kie, npr stare 5 let, sem še z 2- letno garancijo zadel terno- seveda spet v smislu znanih stroskov v naprej.”

    To je po mojem dejansko največja poanta celotne filozofije, ki jo izvaja Kia v zadnjem desetletju. Kija je s 7-letno garancijo in z njo povezano racionalizacijo stroškov in povečanjem vrednosti rabljenega avtomobila izstopili iz povprečja. Jasno je sicer, da rabi avto za dobro prodajo še dober dizajn, dobro tehniko itd, a na koncu odloča denarnica, ne pa le čustva. Tudi jaz bi imel ferrarija, a ga ne morem imeti…Pri Kiji so zadeve jasne in predvidljive in to se mi zdi daleč najbolje. Me pa čudi, zakaj je tako malo posnemovalcev. OK, nekateri ponujajo podaljšane garancije, a so to garancije, ki nimajo dejansko nobene veze s tovarno, ampak gre za zavarovalniški produkt dvomljive vrednosti, ki ga je treba tako ali drugače bogato doplačati. Vse ostalo spominja na staro zgodbo o japonskem osvajanju evropskega trga pred kakšnimi dvajsetimi leti, ko so Japonci s 3-letno garancijo povozili evropske znamke z 1-letnimi garancijami. Očitno se nekateri ne znajo naučiti prav veliko iz preteklih spoznanj, ki so prinesla tektonske tržne spremembe. To, kar so bili pred dvema desetletjema za Evropo Japonci, je danes Kija. Potem se pa nekateri tako zagrenjeno čudijo, zakaj Kiji prodajno raste, večina pa beleži zadnja lete debele minuse. Kupec ni ovca…

    #29882

    klemzy
    Udeleženec

    Sam imam zelo slabe izkušnje s servisom. In sicer prvič se mi je zdel servis zelo predrag glede na to da ti pri 20.000 kilometrih zamenjajo le filter olja in pa olje, poleg tega sem jih pri drugem in tretjem servisu opozoril na problematiko z bremzami pa mi niso popravili nič le papir s testom “dobrih” bremz so mi porinili v roke. Ko pa sem se spravil sam pregledati in raziskati napako (2 dni po servisu) sem našel odlimano pakno v zavornem bobnu. Tako da sem sedaj pri 100.000 kilometrih naredil servis kar sam (olje + filter, filter nafte) za pičlih 50€ + delo.
    Zavorne ploščice so me prišle za vse 4 diske 84€ na uradnem servisu pa so mi rekli da pride komplet prvih ploščic 140€.
    Pakne za ročno bremzo pa 37€

    #29973

    bobi
    Udeleženec

    Lep pozdrav vsem @KIAforum!

    Glede na to, da se moje vprašanje navezuje na servisiranje vozila KIA, bom kar v tej temi nadaljeval (upam, da se še najdejo aktivni uporabniki s kakim nasvetom :) ).

    Kratek uvod: pred meseci smo kupili rabljeno KIA cee’d 1,4 CVVT.
    Nazadnje je bila na servisu v začetku leta 2013 (menjano olje, filter olja ter zavorna tekočina) … sedaj je (skrajni) čas, ga jo tudi sami prvič peljemo na servis.

    Kako ceno lahko pričakujemo za prihajajoči servis?
    Po pregledu vzdrževalne knjižice sodeč, bo potrebno poleg zgoraj omenjenih zadev zamenjati še: filter zraka, vžigalne svečke, filter zraka klimatske naprave ter hladilno tekočino. What’s that in EUR? :) Sem še kaj pozabil? Morda tudi filter goriva?
    Naj omenim, da ima avto manj kot 45k km in tudi v tem letu dvomim, da se bo naredilo več kot 6-7k km.

    Se da kaj prihraniti, če se obišče kak neuradni servis (FYI: 7-letna garancija je že potekla!).

    - – - – -
    Extra Q1: katero motorno olje? (glede na to, da lahko na natere servise sam prineseš material – in pri olju se takoj prihrani 20 EUR).

    Trenutno ima 10W40 (mislim da Castrol Magnatec). Nekje sem zasledil, da se uporablja tudi 5W40. Kaka priporočila, vaše izkušnje?

    - – - – -
    Extra Q2: ali ima KIA kdaj kake servisne akcije? Kia.si je včasih imela poseben razdelek (Ponudba -> Servisne akcije), a sedaj tega ni več. Vem da Renault ima večkrat kako akcijo in takrat se bolj splača obiskati uradni servis. KIA ne prakticira tega?

    …..
    Hvala!

    • Ta odgovor je spremenil/a  bobi 3 let, 5 mesecev nazaj.
    #29976

    Jekleni
    Udeleženec

    Jaz vozim avto na uradni servis, tako da ti težko povem, kakšna je razlika v ceni glede na nepooblaščene serviserje. Po mojem ni opaznejše razlike. Pa še usposobljenost uradnih serviserjev je veliko večja, saj imajo za servisiranje namenska orodja in tovarniški računalnik za pregled motorne diagnostike – kar se mi zdi najpomembnejše, če je treba pregledati, kaj se je dogajalo z motorjem v preteklosti. Za servis boš odštel od 150 do 200 eur. Glede olja pa ni večje razlike, večina toči po mojem 10W40, saj je cenejše in je več kot primerno za naše klimatske razmere.

    #29977

    CEED
    Udeleženec

    Jaz imam Kio Cee`d 1,4 CVVT Ex Europe+. Je že res 10W40 olje cenejše, vendar ni čisto najboljši za ta motor. Dlje časa se nataka po motorju, tudi poleti predvsem pa pozimi. Jaz sem opazil, da se včasih motor težje zavrti in potem traja tudi nekaj časa, da se neha tresti oz. umiri ali uteče. Na 5W40 na splošno motor boljše deluje, olje se hitreje nateče po motorju, tudi pri pospeških je bolje in pri porabi se da kar nekaj lepega prihraniti. Če greš na daljšo vožnjo se ta prihranek pozna. Res je pa, da je dražji. Na servisu ga kar dobro zaračunajo.

    #29980

    bobi
    Udeleženec

    @Jekleni – hvala za info! Bom poklical na kako avto-servis in povprašal o ceni. Če je minimalna razlika, potem je izbira jasna. V kolikor je pa 30 % razlike …

    @CEED – hmm, nisem vedel, da bolj viskozna olja zmanjšujejo porabo. (No ja, pošteno povedano nisem vedel ničesar na to temo, dokler si nisem par stvari prebral v zadnjih dneh.)
    Ti uporabljaš 5W40? Koliko ti tvoj bencinar pije?

    #29981

    Jekleni
    Udeleženec

    Še eden medklic, ko že teče beseda o izbiri olja za cee’da. Načeloma je tako, vsaj kot je meni znano, da je vpliv viskoznosti olja na porabo goriva opazen predvsem pri zelo nizkih temperaturah. Takrat se manj viskozna olja pri recimo -10 stopinjah Celzija obnašajo tako kot med ali olivno olje, ki ju postaviš v hladilnik. Mazalne sposobnosti takšnega olja so v fazi ogrevanja motorja veliko slabše kot pri oljih z boljšim obnašanjem pri nizkih temperaturah. Če živiš recimo na Obali, je ta vpliv v smislu izbire 5W40 ali 10W40 več ali manj nepomemben, če stanuješ pod Triglavom, je pa zadeva drugačna. Posledično se to pozna tako pri porabi goriva kot pri večji obrabi motorja.

    #29984

    bobi
    Udeleženec

    Ja, ta viskoznost je pri poletnih temperaturah tako ali tako enaka pri 5W40 in 10W40. Razlika je pri extremno nizkih temperaturah (testirajo pri -22 °C). Glede na to, da se dela malo KM, v mojem primeru ne igra velike vloge. Oz. bo CEED povedal kako mu gre. Čez zimo, z večinoma mestno vožnjo (ter zimskimi pnevmatikami), je naša Kai pila 7 L / 100 km. Good/Bad? So že na prodajnem mestu pri Kii omenili, da zna z leti poraba malo narasti, ampak zdi se mi, da je za bencinarja to še vseeno kar solidno.

    Ko smo se ravno poglobili v pogovor v olju …
    Na enem od starih računov sem videl, da se je točil Castrol Magnatec A3/B4 10W40. Pa tudi drugače je bil kar Castrol – morda preferenca servisnega centra ali pa priporočilo Kie? Kdo uporablja kako drugo znamko olja? Trenutno je ena ugodna ponudba za ELF Evolution 700 STI A3/B4 10W40. Je to v redu izbira?

    #29986

    MrS
    Udeleženec

    Zdravo,

    Za olje sicer nevem nič, mogoeč bi bilo super odpreti novo temo. Za servise pa takole. Evo za Cee’d SW 1.6 CRDI 128KM so cene uradnega servisa (Iz prve roke, ker imam kmalu servis) iz LJ sledeče:
    1: 195€
    2: 280€
    3: 220€
    4: 280€
    itd…

    Uradni podatki za 1.6 CRDi (vir: siol.net)

    20.000 km: 192 EUR / 40.000 km: 272 EUR / 60.000 km: 217 EUR / 80.000 km: 272 EUR / 100.000 km: 270 EUR / 120.000 km: 272 EUR

    http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomobili/2012/10/kia_ceed.aspx

    BTw… kateri servis v okolici lj ali v lj priporočate? Internet je poln raznih mnenj…

    #29987

    MrS
    Udeleženec

    Oziroma… kam sploh vozite svoje kie na servis?

    #29989

    CEED
    Udeleženec

    Jaz sedaj uporabljam 10W-40. Koliko ti ga pije je veliko odvisno od okolišćin. Če grem na izlet imam porabo samo od 6,4-6,7l/100 km. Pri mestni vožnji je poraba nekje do 7,7/100km. Se mi pa zima kar pozna pa nizke temperature. Zdaj imam notri Castrol Magnatec 10W-40 je srednja, optimalna opcija, prej pa sem imel notri nekaj časa(2-3 leta) Shell Helix HX7 10W-40. Meni je bil Shell kar ok. Tam ko smo Kio kupili, so mi točili Shell-ovo olje. To, da ti je pozimi pila 7l/100 km je super.

    #29991

    bobi
    Udeleženec

    @MrS – hvala za info. Cene so kar visoke, glede na to, da hočejo, da jih vsako leto obiščeš in že za mali servis daš 200+ EUR. Ampak ok, vzameš v zakup, glede na obljubljeno 7-letno garancijo. Moja Kia je že v letih in bo po vsej verjetnosti poiskala pomoč na neuradnem servisu :) Glede uradnih sam nimam izkušenj, sem pa tudi sam zasledil raznorazne odzive in komentarje na spletu. Ljubljanski ponudniki niso bili najbolj hvaljeni; baje se tisti v okolici bolj potrudijo in posvetijo stranki (Medvode, Kresnice, Domžale). Ampak to so bolj posamezna mnenja, subjektivne ocene … Dokler avto dela BP so vsi dobri – ko so pa enkrat težave, potem je pa hitro druga zgodba. Glede cene se mi pa zdi, da nekih razlik ne bi smelo biti.

    @CEED – če se bom odločil za ELF olje, bom tudi tu na forumu sporočil kako se obnese. Po pravici povedano: presenetilo bi me, če bi opazil kake spremembe. Zdi se mi, da je 10W40 nek standard in da pri zmerni uporabi avtomobila ni razlik med temi “priznanimi” firmami. Neko super, nadstandardno olje se pa tudi ne pozna, dokler nekaj bolj >športnega< ne kupiš (nekako tako kot da pri bencinu – 95 ali 100).
    Moja Kia ne pije kaj dosti manj na izletih (avtocesta). Poraba je solidna pri 80-110 km/h. Ampak na avtocesti pri 130 pa ni več “sweet-spot”.

    #29993

    Jekleni
    Udeleženec

    “Zdi se mi, da je 10W40 nek standard in da pri zmerni uporabi avtomobila ni razlik med temi “priznanimi” firmami.”

    10W40 je zelo natančen definiran standard. Do manjših razlik med posameznimi znamkami olja z enako osnovno specifikacijo prihaja le pri dodatkih, ki vežejo na sebe recimo nečistoče, preprečujejo oksidacijo in podobno. Za moje pojme boš med vsemi tremi priznanimi blagovnimi znamkami olja, ki ga uporabljajo na uradnih Kia servisih, težko opazil razlike med samo vožnjo. Če bi ob enaki vožnji razdrl dva motorja po recimo 500.000 prevoženih kilometrih, bi pa verjetno lahko opazil kakšne manjše razlike v smislu obrabe materialov. Pomembno je po mojem le to, da ne vlivaš v motor kakšne no-name akcijske čunga-lunga zadeve iz kakšnega Lidla.

    #29994

    CEED
    Udeleženec

    bobi: tako je ja. Res je, dokler nimaš kakšnih problemov z avtom je vse dobro. Ja od 130km/h naprej je pa druga pesem, ampak rada šiba :D . Včeraj sem pogledal porabo na računalniku in mi je kazalo 6,9l/100 km :)

    #29996

    MrS
    Udeleženec

    Jutri imam prvi servis, odločil sem se za Kia Kušar (Domžale), avto je bil tam kupljen, najbližje mi je… pa da vidimo. Ceno so že povedali manjšo kot na KMAGu.

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.