Domov Forumi Problemi in Popravila KMAG LJUBLJANA

Ta tema vsebuje 13 odgovorov, ima 8 glasov, in jo je nazadnje posodobil/a  AI759 3 tednov, 4 dni nazaj.

  • Avtor
    Prispevki
  • #31772

    kia rio
    Udeleženec

    Naj vam povem mojo iskušnjo na kratko
    Prodajalci so dokaj uredu
    Servis je pa totalni poden od podna in sicer zaradi tega ker 3 dni ne vedo,da je avto pri njih na popravilu po karambolu prevzel,ga je njihov prevzemnik potem kličeš,da ti ocenijo ker tako obljubljajo,da imajo cenilce in vse potem moraš sam na zavarovalnico in dobit cenilca potem dobijo nalog da začnejo popravljat in po 14 dneh avto vzamejo v delavnico in nato ti rečejo,da morajo dele čakat še cca 14 dni do enega meseca …dokler ne znoriš se ne premakne nič…
    ČE TO BERE KAKŠEN ODGOVORNI IZ KMAGA NAJ ZAMENJA LJUDI KATERI HODIJO V SLUŽBO,DA JIM TEČE DELOVNA DOBA IN SE NIČ NE BRIGAJO ZA SVOJE STRANKE

    #31773

    nekdo
    Udeleženec

    Pri KMAG je tako, da je potrebno biti konkretno tečen in zoprn. Potem se zadeve premaknejo in tudi vse uredijo kot je treba. Je pa res, da človeka pripravijo do tega, da mora pokazati tudi tisto bolj temno plat.

    #31774

    Jekleni
    Udeleženec

    Tako je bilo pred nekaj leti. V zadnjih nekaj letih so se pa po mojih izkušnjah zelo spremenili. Je pa jasno, da si na večjem servisu bolj kot ne številka, pri majhnih lokalnih je pa v ospredju bolj človeški odnos. Po drugi plati je pa storitev pri njih po mojem boljša, saj gre vse po nekem standardu, pa tudi izkušenj imajo največ, saj imajo v hiši tudi tehnični oddelek. V smislu lokacije je pa zame njihov servis itak optimalen, saj imaš nasproti BTC in vse avtobusne povezave.

    #31779

    skokecpokec
    Udeleženec

    Delmo se strinjam z dopisom,ki ga je objavil udeleženec ” kia rio” čeprav si je izbral malo čudno ime :) Sam problem je po mojem v samem Kmag in njegovi strukturi delovanja,ne pa v velikosti,po domače povedano nimajo pravih vodilnih oseb na pravih mestih.
    Jekleni, se pa včasih sprašujem če ti nisi slučajno Kmagovec,glede na tvoje poste in odgovore,če se motim,mi prosim ne zameri.Seže tudi dosti naokoli govori,naj bi ta forum bil pravzaprav Kmagov ????

    #31781

    kia rio
    Udeleženec

    osebno sem včeraj zaključil za vse večne ase s to firmo
    povedal sem tudi direktorju svoje in imel sem občutek,da zagovarja mehanično delavnico čeprav je problem ravno v mehanični delavnici..povedal sem tudi,da prodajalce da ima odlične in se potrudijo za stranko glede servisa,pa,da mora sam malo pogledat kakšen odnos imajo do stank…skratka odnosa na servisu nimajo nobenega in se delajo norca iz strank in upam,da bodo kaj spremenili,da bodo drugi ljudje imeli lepši odnos kajti jaz nikoli več ne bom imel njihovega avta,povrh vsega je pa vzdrževanje kie…zelo drago proti drugim znamkam na tržišču in tudi nadomestni deli so hitreje dobavljivi,če imaš kakšno težavo,časovno obdobje da dobiš del je katastrofalno saj v tem času bi moral dobit že po naročilu naročen avto

    #31782

    Jekleni
    Udeleženec

    Ne, niti slučajno ne delam pri njih. Pri svojih postih le sledim temu, da noče biti tipičen forumaš, ki le kritizira in vidi povsod le zarote. Dejstvo je, da so se v zadnjih letih, kar jaz vozim avto k njim, precej izboljšali. Je pa s servisi itak večni problem, da jih nihče ne ljubi pretirano. Sicer pa, le kako bi jih, ko ti pa zgolj pobirajo denar….hahaha. Takšno je vsaj prepričanje pri večini.
    Moj kolega dela na BMW servisu kot sprejemnik in ko sem ga zadnjič vprašal, kako je in mi je odvrnil, da ima s skoraj vsemi strankami velike težave in da je zelo malo normalnih. Najhujši so pa tisti z avti na leasing, kjer se vidi, da ima velika večina predrag avto za svoj standard in jim je vsak evro za servis nato preveč.

    #31789

    MrS
    Udeleženec

    Zanimivo. Jaz pa z KMAG servisom nimam težav. Je pa res, da delam samo z Janezom. Za ostale prevzemnike ne vem.

    #31790

    Gosic
    Udeleženec

    To z dragimi servisi je pa počasi že prav naporno brat. Bi se strinjal, če ne bi vedel, da so ostale znamke v istem cenovnem rangu. Npr. družinski Verso z BMW-jevim dizelskim motorjem 1.6 – na uradnem Toyota servisu 360€ za drugi servis.

    #31791

    kia rio
    Udeleženec

    ZAME OSEBNO SO V LJUBLJANI NA SERVISU IDIJOTI IN SAMO PRODAJALCI SI TAM ZASLUŽIJO PLAČO

    #31792

    kia rio
    Udeleženec

    PA ŠE TO NISO KRIVI PREVZEMNIKI AMPAK SERVISERJI

    #31833

    BMagentis
    Udeleženec

    Pozdravljeni!
    Servis na KMAG-u je bil in verjetno bo za stranke vedno nekoliko slabši od drugih primerljivih. Sam imam pripombo na njihovo ažurnost, ceno in vsaj v mojem primeru neskončne ure čakanja za kakršno koli storitev. Zanimivo je tudi to, da servis na mojem avtu (nastavitev žarometov na Magentisu) ni bil sposoben odpravit napake v treh dneh na AC Trobec na Dolgem mostu pa v pičli eni uri.
    Zaposleni so bili sicer vljudni toda njihova organizacija je zelo slaba.

    #31835

    AI759
    Udeleženec

    Bravo naši (moji)! Dršte se in ne se poslabšat!

    #31837

    Jekleni
    Udeleženec

    Velikost servisa prinaša prednosti in slabosti. Več storitev, manj osebnosti. Verjetno se tudi v tem skriva del pojasnila, zakaj je tako.

    #31839

    AI759
    Udeleženec

    Navadno je razlika med firmo, ki je zrasla iz komerciale in so servis priključili kot “peto kolo”, ter firmo, ki je zrasla iz servisa in so naknadno pričeli še s prodajo. Na prvi si zanimiv, dokler avta ne plačaš, na drugi pa dokler avto voziš.

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.