Domov Forumi Problemi in Popravila KMAG LJUBLJANA

Oznake: 

Ta tema vsebuje 22 odgovorov, ima 11 glasov, in jo je nazadnje posodobil/a  Blisk 2 tednov, 1 dan nazaj.

  • Avtor
    Prispevki
  • #31862

    Neno
    Udeleženec

    Jaz tudi imam zelo slabe izkusnje, zavajajo, ne povejo, ne odgovarjajo… Avto mi je ze vec kot mesec dni pri njih, pa se niso vse dele nabavili. 3 tedna so rabili samo da mi avto sprejmejo, in na dan ko naj bi avto bil fertik so mi sele rekli da je treba se delov nabaviti…Najhuje je da obljubijo neki, pol niti ne poklicejo da dogovor ne velja.
    Neskoncna zgodba. Raje pejte drugam, kar ocitno je v njihoverm servisu zadovoljstvo strank popolnoma irelevantno. Saj je se pooblascenih KIA servisov

    KMAG je najhujse sranje, po 30 letih izkusenj in kar nekaj avtov in servisov, tole je najslabsi servis ki sem ga v zivljenju imel…

    #31863

    Neno
    Udeleženec

    A si sel osebno do direktorja? Jaz jim pisem maile in sem bil osebno tam, ceprav…nic se ne premakne, kar gluhi so. Zanima me ce si kar sel v pisarno ali kaj? Jaz ze hocem klicati kako inspekcijo kar avto kar ne morem dobiti popravljenega…

    #31864

    Neno
    Udeleženec

    Jekleni, nakladas ali si njihov. Niso se nic popravili, vse bolj neprofesionalni in neorganizirani so. Cakam na enostavno popravilo, evo ze 35 dan…

    #31865

    kia rio
    Udeleženec

    Osebno sem kričal po servisu oziroma po celotnemu objektu KMAG in so ga po tem poklicali direktorja imel sem občutek,da so ga poklicali prodajalci zato ker so mi rekli,da je servis totalno u kurcu in,da naj povem direktorju,čeprav direktor je po moji izkušnji z njim en velik LOLEK in ga imajo mehaniki očitno v ŠAHU…zato ker ni imel nobene volje da bi sploh poslušal…
    Pa naj povem še to avto je bil na popravilu po majhnem karambolu in zavarovalnica je dala 4900 za popravilo ker so pa na KMAG cepljeni proti brzini in nimajo odnosa itd sem avto njim prodal (razbitega) za 6150 res je da sem denar dobil od njih v roku to nimam kaj…potem pa po mesecu dni dobim pošto od zavarovalnice ,da naj jim dam kakšen papir oziroma račun,da mi povrnejo popravilo,to se pravi,da na KMAG niso sposobni iztavit računa za popravilo oziroma niso sposobni enega blatnika ,odbijača in pobarvat avtomobila v cca 60 dni…
    TUKAJ JE REŠITEV EDINO ZAMENJAVA VODSTVA IN SPREMENIT ODNOS DO STRANK
    SE MI ZDI,DA JE TAM NEKI DENIS KI JE NESPOSOBEN IN HODI V SLUŽBO,DA MU TEČE DELOVNA DOBA KER OČITNO TUDI DELA NE KAJ DOSTI OZIROMA NE VE KAJ DELA

    #31866

    kia rio
    Udeleženec

    Da ne bo pomote KIA ima zelo dobre avtomobile problem je samo v KMAGU V LJUBLJANI

    #31867

    Katka
    Udeleženec

    Moje mnenje, če ne gre na lep način, je potrebno formalno urejati, torej pisno in se držati rokov, to je max 45 dni popravila in upoštevati pravice potrošnikov po ZVopt (zakon o vasrtvu potrošnikov), v nasprotnem primeru moraš dobiti “novo” stvar. In seveda nujno vplesti tržni inšpektorat, so zelo prijazni in razumevajoči.

    Mene je vodja servisa g. Grum takoj poklical in sva se hitro zmenila. Je pa res, da sem urgirala tik pred rokom. Pisno, da so bili opozorjeni na rok. Po telefonu tako nikoli nisem nikogar dobila, ker se izogibajo.

    http://www.ti.gov.si/si/delovna_podrocja/varstvo_potrosnikov/

    http://www.ti.gov.si/si/o_inspektoratu/poslovni_cas_in_uradne_ure/

    #31870

    Jekleni
    Udeleženec

    Neno, jaz imam pač drugačne izkušnje. Je pa res, da zgolj z običajnimi servisi, ne pa popravili poškodb.

    #31880

    Blisk
    Udeleženec

    od KMAG ne pričakujte nič, meni so avto po nesreči pobarvali tako kot, da bi ga jaz pobarval v garaži s sprejem-piksno, ki jo kupiš v Lidlu, s tem, da je servis trajal namesto oblubljenih 14 dni, en mesec in pol. Cena pri njih za karkoli je pa x2.

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.