Domov Forumi Problemi in Popravila lučka ESP OFF

Oznake: 

Ta tema vsebuje 5 odgovorov, ima 4 glasovi, in jo je nazadnje posodobil/a  Mitutoyo 3 mesecev nazaj.

  • Avtor
    Prispevki
  • #31802

    Mitutoyo
    Udeleženec

    Pozdravljeni

    Občasno se mi na armaturki prižge rumena lučka ESP OFF, ki je ne morem med vožnjo izključit s tipko levo pod volanom. Ponavadi, ko ugasnem in kasneje spet prižgem motor ne gori več.
    Možno je, da včasih nehote s kolenom pritisnem na tipko, ko se usedem v avto, vendar se lučka zadnje čase pojavlja prepogosto.
    Na youtube nekateri videi prikazujejo, da je potrebno zamenjati stikalo na pedalu, mogoče je problem v ročnem stikalu, ali občasen kratek stik v inštalaciji, masi, itd?

    Ima kdo PRAKTIČNE izkušnje s tem?

    #31803

    AI759
    Udeleženec

    (Mikro)stikala so zelo verjeten vzrok takih in vsakršnih hecov. Meni (pravzaprav mojemu ceedu) občasno (recimo 3 x letno) ne nagaja ESP, pač pa tempomat. Noče se vključiti, ali nastaviti, ali pa se vklopi limiter namesto tempomata, kot da bi zgrešil smer pritiska na volanski tipki…, kar pa se resetira in uredi, ko enkrat pritisnem na sklopko. Položaj pedala za sklopko po moje nadzira vsaj eno mikro stikalo.

    Seveda je trajajo, da sem to ugotovil in se o tem prepričal. Serviserjev take občasne težave ne ganejo in se delajo, kot da ti ne verjamejo.

    Upam da ti bo uspelo hitro ugotoviti vzrok. Če pa ti uspe odkriti, kako se napako generira ali se pripeljati na servis z napako v vidnem stanju, si pa na servisu zmagal.

    #31805

    Mitutoyo
    Udeleženec

    Hvala za odgovor
    Ja, to okrog serviserjev drži. Najraje čakajo, da nastane kakšna večja škoda, da lahko zamenjajo kakšen (drag) del. Preventiva jih ne zanima veliko…
    Sicer pa ne opazim nobene razlike med vožnjo z ESP ali brez. Če je neobhodno potrebno za varnost, zakaj sploh obstaja možnost ročnega izklopa ESP…
    Bom probal še v celoti očistiti ali zamenjati ozemljitev do karoserije, mogoče je v tem trik.

    #31806

    Gosic
    Udeleženec

    Pri normalni vožnji seveda ni razlike. Razlike pa se hitro pojavijo, ko je cesta spolzka. Pri mojem cee’du so menjali konektor ESP-ja. Mislim da celo dvakrat.

    #31807

    Jekleni
    Udeleženec

    Ni nujno, da je težava na stikalu. Lahko je problem s kakšnim izmed tipal, ki predstavljajo del sistem ESP. Verjetno bi bilo najbolje, da ti avto priklopijo na računalnik takrat, ko lučka gori, da se odkrije točen vzrok za njen vklop. Med vožnjo sicer res ni razlike, nastopi pa razlika v primeru, ko začne zanašati avto. Če takrat ne deluje ESP, je lahko vse skupaj precej bolj nevarno. Zato pa imaš v avtu ESP, da uravnava dinamično stabilnost vozila v primeru, ko pride do bočnega drsenja. Sistem je sicer zelo kompleksen, saj deluje s pomočjo žiroskopa za ugotavljanje morebitnega zamika smeri vožnje glede na položaj volana in dejansko smer premikanja vozila. Potem je tu še poplava senzorjev. Samo delovanje pa se izvaja prek ABS sistema, ki lahko ob zdrsu avtomobila z zaviranjem le enega izmed koles ponovno stabilizira vozilo. Jaz bi definitivno obiskal servis in naredil diagnostiko

    #31814

    Mitutoyo
    Udeleženec

    hvala za odgovore

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.