Domov Forumi Kupovanje Kie Nakup novega KIA Ceed SW 1.6 CRDI

Oznake: 

Ta tema vsebuje 69 odgovorov, ima 11 glasov, in jo je nazadnje posodobil/a  himi 2 mesecev, 1 teden nazaj.

  • Avtor
    Prispevki
  • #29956

    Jekleni
    Udeleženec

    “Drugače ISG dela kot urca, nisem zaznal nobenih nihanj ali kaj podobnega.”
    Očitno imajo težave s tem le tisti lastniki dizlov, ki uporabljajo avto predvsem na kratkih razdaljah, kjer ima moderen dizel največ težav z regeneracijo filtra trdih delcev.

    #29958

    AI759
    Udeleženec

    Koliko časa pa naj bi trajala ta regeneracija? Kako se avto odloča, kdaj jo bo zagnal – glede na signale iz senzorjev ali na fiksne intervale? Kateri režim vožnje bolj packa filter, kateri manj? Kolikšno vlogo igra pri tem gorivo (kvaliteta, sestava…)?

    Po relaciji 2 x 100 km po avtocesti prejšnji teden, poprečje 130 km/h (100 km/h na plavi avtocesti) se ni ugasnil. Naslednji dan, po 15 km Lj. obvoznice, pa se je zbudil in trenutno moram paziti, da se ne ugasne ravno, ko je treba speljati naprej.

    Redko kdaj naredim manj kot 10 km, praviloma pa 2 x toliko (tja in nazaj) in predno pridem v mesto ima ves ljubi čas, da pride do normalnih delovnih pogojev brez nasilja (ustavljanja, speljevanja, hitrega pospeševeanja ipd).

    Sicer pa se okrog ISGja vedno manj sekiram. Ne morem reči, da ne dela, vendar je zelo nepredvidljiv. Zato je ISG še vedno moja aktualna tema. Dobro mi pa dene, da v vsakemu primeru avto ne zakajuje okoli kot to počnejo nekatere prominentne limuzine.

    #29961

    Dragothic
    Udeleženec

    Evo sedaj pa zares. Avto je naročen, dobima ga v petek ali ponedeljek. Zraven bova še kupila temnenje zadnjih stekel od B stebrička nazaj. Danes grem pogledat ene rabljene alu fetlne na katere bom dal zimske gume. Zanima me nekaj ali je kdo dal kakšno zaščitno folijo okol kljuk in na prage?. Z mojo sva čisto na trnih. Ja nimaš kaj ne kopuješ novega avtomobila vsak dan. :) .

    #29962

    CEED
    Udeleženec

    Meni so dali zaščitne folije pri zadnjih blatnikih pa pri zadnjih vratih spodaj in pa male kvadratne zaščitne folije so mi dali spredaj pri spodnjih koncih vrat na pragove. Pomembno je tudi da ti lepo naredijo brez kakšnega zračnega mehurčka. Maš prav. :)

    #29963

    Jekleni
    Udeleženec

    Čestitam za dokončni nakup. Ti kar malce zavidam…Pripopaj kakšno slikico, da vidimo, kakšen bo tvoj cee’d po zatemnitvi stekel.

    Glede ISG pa takole: regeneracija filtra trdih delcev poteka, ko se filter napolni do določene mere. Če avto priklopiš na servisni računalnik, ti dokaj natančno pokaže nasičenost filtra. Da se lahko začne regeneracija filtra pa morajo biti izpolnjeni določeni pogoji, kot je dosežena ustrezna delovna temperatura. Šele nato lahko motor zažene regeneracijo filtra, ki poteka teoretično cca 20 do 25 kilometrov – kar je odvisno od motornih vrtljajev, temperature zunanje okolice in verjetno še marsičesa. Problem je, ker večina med nami uporablja avto na krajših razdaljah in se regeneracija filtra ne zaključi do konca in se konča nekje vmes. Tako vsaj pravi splošna teorija. Je pa v igri verjetno še poplava specifičnih zadev, ki so povezane z zasnovo krmiljenja posameznega motorja, tipom motorne elektronike in nasploh malih “fint” za doseganje emisijskih standardov, ki jih uporablja posamezen avtomobilski proizvajalec.

    #29964

    AI759
    Udeleženec

    Torej je potrebna razdalja št. km da doseže delovne parametre + 25 km, vse v enemu kosu. Potem je jasno, da 10 km tu niti zdaleč ni dovolj.

    Če se to ne zgodi, se bo naslednjič vaja ponovila. In spet in spet.

    Ampak po 100 km v enemu kosu bi pa se že moralo urediti.

    Spet vprašanje: kako hitro (po kolikih km) se pa “normalno” zapacka?

    Res škoda, da ni enega indikatorja stajna filtra oz. indikatorja aktivnosti regeneracije.

    #29965

    Dragothic
    Udeleženec

    Na KIA servisu sem se menil glede regeneracije DPF filtra. Je na servisu rekel, da se težave pojavljajo večina pri vozilih, ki se uporabljajo na kratke proge in se filter ne uspe regenerirat do konca, ko spet ugasneš motor. Je povedal, da ko pride avto na servis vedno sprožijo ( po vsej verjetnosti z računalnikom) regeneracijo DPF filtra in je potem OK.

    #29966

    AI759
    Udeleženec

    Hvala, tega na “mojem” servisu očitno ali ne vedo ali ne znajo ali ne zmorejo.

    #29967

    Jekleni
    Udeleženec

    Število kilometrov med posameznimi regeneracijami oziroma hitrost nalaganja trdih delcev v filter je tako kot še marsikaj odvisna predvsem od načina vožnje. Če je veliko kratkih voženj, kjer se motor večino časa šele ogreva na delovno temperaturo, se filter prej zapacka, kot sicer. Izgorevanje je namreč pri hladnem motorju bolj umazano kot pri ogretem motorju. Po mojih izkušnjah je sicer interval v katerem se zamaši filter dolg 1000 do 2000 kilometrov. Je pa jasno, da lahko regenerancijo filtra povsem enostavno sprožijo na servisu, a mora tudi tam avtomobil delovati na mestu vsaj 20 minut.
    Je pa na splošno problem pri Kiji glede tega manjši kot pri recimo nekdanjih izvorno JTD motorjih, ki jih najdemo v Alfah, Fiatih, Oplih, Saabih itd. Tam je problem večji, saj elektronika pri povsem zabasanem filtru vklopi pomožen program delovanja, kjer deluje motor le pri zelo nizkih vrtljajih in se lahko odpelješ le direktno na servis, kjer ti sprožijo regeneracijo.

    #29968

    Dragothic
    Udeleženec

    Imam kolega ki ima VW Golfa s DPF filtrom in pravi da ima lučko na armaturki ko začne svetit. Rešitev problema je pa kar enostaven fulerja po avtocesti 10 km in je vredu.

    #29969

    Dragothic
    Udeleženec

    Saj po eni strani te pol kr mal razsfuka, pri novih avtih težijo glede okolja in izpustov plinov, pa se ni enkrat nardil ko sem se vozil za katerem avtom, pa nisi vedel sploh za kateri avto gre, ker je bila za njim ena dimna zavesa in vonj po pržganem olju.

    #29970

    Jekleni
    Udeleženec

    Ekologija in norme so v tem primeru po mojem vsaj malce skregane z realnim načinom uporabe avtomobilov, zato prihaja pri dizlih do tovrstnih težav. Saj ni velik problem, če se ti prižge lučka in greš nato na avtocesto, pohodiš za 10 km plin in je vse skupaj že spet nekaj časa OK. Problem je, ker se pri nekaterih avtomobilih poleg lučke zažene še pomožni program delovanja motorja, kjer deluje motor le na nizkih vrtljajih – pri Kiji sicer ni tega problema, je pa pri marsikateri drugi znamki. Pa je v bistvu z motorjem vse OK – kot voznik imaš pa problem in to ne majhen.

    #29972

    Dragothic
    Udeleženec

    http://imgur.com/OWiUYTa

    Evo edino tole sem uspel slikat. Relacija Slovenj Gradec – Laško – Ravne na Koroškem 146 km. Avto kaj naj rečem SUUUUUUUUPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!! Jutr bom dal kaj več slik. Stekla še niso zatemnena, ni blo cajta.

    #29975

    Jekleni
    Udeleženec

    Poraba

    Ko ga boš ulaufal, bo še nižja…

    #29990

    Dragothic
    Udeleženec

    http://imgur.com/VjQQEMc

    http://imgur.com/wnmgvVJ

    http://imgur.com/La8Hxki

    Evo tole je nekaj slik na novo. Mater če bo šlo tak naprej bom mogu čez pol leta na servis. do včeraj 550 km. Stekla še nimam zatemnjena. Nasleden mesec ko bo mel majster frej termin. Drugače pa avto je fullll dober. Poraba pa je 4.8 l.

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.