Domov Forumi Kupovanje Kie Nakup novega KIA Ceed SW 1.6 CRDI

Oznake: 

Ta tema vsebuje 69 odgovorov, ima 11 glasov, in jo je nazadnje posodobil/a  himi 2 mesecev, 1 teden nazaj.

  • Avtor
    Prispevki
  • #29992

    Jekleni
    Udeleženec

    ” Mater če bo šlo tak naprej bom mogu čez pol leta na servis. do včeraj 550 km.”

    Očitno uživaš. Ko boš imel še zatemnjena stekla bo kombinacija z belo karoserijsko barvo še bolj zažigalna. Lepo.

    “Drugače pa avto je fullll dober. Poraba pa je 4.8 l.”
    Itak. Poraba bo pa še nižja, ko ga boš zlaufov.

    #30023

    Dragothic
    Udeleženec

    Evo jutri bo 14 dni na števcu 1020 km. Poraba zlo vredu 980 km z 48 litri nafte, poraba 4.9 l. Avto je zlo vredu glede vožnje. zavore, volan odziven, motor. Če primerjam motor 2.0 TDCI 130 km in tega 1.6 CRDI 128 konjev en fejst naklada, glede konjev in navora. Je tudi res, da je na KII manj kubikov, drugačno nastavljeno z računalnikom odpiranje turbine, itd. FORD je med 1900 in 2500 obratov dobesedno popizdil motor, KIA pa če hočeš da gre pod 2500 obratov nimaš kaj delat. ISG drugače deluje ok, dvakrat se je zgodilo da je ISG motor ugasnil in ga tudi samodejno zagnal ne da bi sploh pritisnil sklopko. Po moje ta ISG meri napetost akomulatorja in ko elektronika zazna da je padla napetost sam prižge motor nazaj. Drugače pa je avto BOMBA!!!!!

    #30024

    MrS
    Udeleženec

    Super, morem se pridružiti tebi in tvojemu navdušenaju. Jaz sem z mojim tudi zelo zadovoljen, ravnokar se mi je obrnil prvi servis. :) Jaz imam dovolj mešane vožnje tako, da ti lahko iz prve roke povem, da po centru LJ cel dan več kot 6L/100km ne boš imel… Relacija je pa točno taka kot praviš ti… Poglej si temo “KIA servis, menjava…” tam sem prilepil slikce cenika servisa.

    #30026

    Jekleni
    Udeleženec

    “Po moje ta ISG meri napetost akomulatorja in ko elektronika zazna da je padla napetost sam prižge motor nazaj. Drugače pa je avto BOMBA!!!!!”

    Tudi napetost igra enega izmed ključnih faktorjev pri krmiljenju sistema ISG. Če je akumulator star, se ISG sploh ne aktivira, da ga ne bi po nepotrebnem obremenjeval. Enako velja, če pozabiš prižgane luči. Dokler se akumulator ne napolni ponovno do konca oziroma do določene mere, se ISG preventivno ne aktivira. Prav zato se ISG pozimi, če recimo pustiš avto celo noč zunaj pri recimo -10 stopinjah Celzija, ne bo tako hitro aktiviral, saj nizke temperature zmanjšajo kapaciteto akumulatorja.

    #30115

    Dragothic
    Udeleženec

    Evo avto pelje 5800 km. Zaenkrat vse BP. Avto je super!!!!!

    #30117

    Jekleni
    Udeleženec

    “Evo avto pelje 5800 km. Zaenkrat vse BP. Avto je super!!!!!”

    Itak! cee’d je v tem trenutku v proizvodnem smislu že tako izpiljen, da po mojem res ni nobenega razloga, da bi prišlo do kakšne začetniške okvare.

    #30123

    Dragothic
    Udeleženec
    #30132

    AI759
    Udeleženec

    Lep!
    Skor k moj… :)

    #30136

    Jekleni
    Udeleženec

    Čestitke še z moje strani. Lepa kombinacija. Bela karoserijska barva se prav lepo ujema z litimi platišči in strešnima nosilcema. Naj ti služi maximalno…

    #30146

    MrS
    Udeleženec

    Uuu… koliko si dal za temnitev šip? :)

    #30147

    Dragothic
    Udeleženec

    Samo temnenje stekel ob B stebrička nazaj sem dal 120 €. Drugače je 160 ampak sem se že zmenil z prodajalcem vozil če bi ga on peljal zato taka cena. Homologacija je pršla mislim da 26 €. Ja pa še ono nalepko na levi strani so mo nardil gratis. Temnil so stekla v Obraz Uspeha v Slovenj Gradcu.

    #30150

    Dragothic
    Udeleženec

    Imam eno vprašanje, če koga to moti. Že nekajkrat sem se peljal z avtom ponoči. Sedaj pa ne vem zdi se mi da luči svetijo slabo in predvsem prekratko. A je morda kdo to tudi opazil?

    #30151

    AI759
    Udeleženec

    To je pa težava, ko človek ne more zaupati niti svojim očem.

    Obstaja kar nekaj instrumentov, ki so namenjeni meritvam svetilnosti in osvetljenosti, vendar bi za ta primer za začetek jaz izbral “primerjalno metodo”: v mraku ali ponoči bi pred zid zapeljal svoj in še en avto in primerjal učinke reflektorjev. Potem bi to naredil še na odprtemu prostoru, po možnosti na cesti, kjer bi na primerni razdalji bil tudi kak odsevni prometni znak.

    Mislim, da bi s tem pregnal vse dvome, ali se mi zdi ali je (žal) res.

    #30152

    titan
    Udeleženec

    Dragothic
    Imam eno vprašanje, če koga to moti. Že nekajkrat sem se peljal z avtom ponoči. Sedaj pa ne vem zdi se mi da luči svetijo slabo in predvsem prekratko. A je morda kdo to tudi opazil?

    Jaz imam pro ceeda in isto opažam kot ti luči svetijo ponoči slabo kjub nastavitvam višanja
    ali nižanja luči.Dolge luči šo še nekako kratke pa katastrofa.

    #30154

    Jekleni
    Udeleženec

    Verjetno imata v cee’da vgrajene navadne žaromete, mordapa ne bi bila odveč ideja glede njihove nadgradnje s ksenonskimi. Ksenoni svetijo fenomenalno – vsem, ki imajo povprečen ali slabši vid, bi jih definitivno priporočil. Moja žena ima recimo visoko dioptrijo in jo to tudi zelo moti. Če se vozi v avtu s ksenoni, pa pravi, da je vidljivost izvrstna.

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.