Domov Forumi Kupovanje Kie Nakup novega KIA Ceed SW 1.6 CRDI

Oznake: 

Ta tema vsebuje 69 odgovorov, ima 11 glasov, in jo je nazadnje posodobil/a  himi 2 mesecev, 1 teden nazaj.

  • Avtor
    Prispevki
  • #30850

    dimi
    Udeleženec

    Aha, pa še tole kot zanimivost:)

    Ko sedim v salonu v i30, rečem trgovcu, da sta s ceedom menda bratranca: enaka platforma…

    Pa mi trgovec samozavestno nazaj,da se pač Kia ne more primerjati s Hyundai-jem. Seveda mu sam nisem omenil, da sem srečni lastnik novega ceeda :)

    #30851

    Jekleni
    Udeleženec

    Dejansko gre za identična avtomobila, za povrh izdelujejo vse motorje za Hyundai in Kio v Kiini tovarni na Slovaškem. Razvoj motorjev pa poteka v Nemčiji. Je pa zanimivo, da res v skoraj vseh primerjalnih testih premaga cee’da i30 – po mojem ima pri tem še največjo težo subjektivni faktor, saj je cee’d v oblikovnem smislu bolj mladosten in dinamičen. Da je verjetno Hyundai v smislu oblike dejansko preveč konzervativen, odkriva med drugim spisek oblikovalskih nagrad, kjer je Kia na račun Schreyerya prejela številne oblikovalske nagrade, vključno s slovitimi Red Doti. Hyundai pa ni po tej plati deležen omembe vrednih zadev.

    #30854

    Gosic
    Udeleženec

    Nevem ,ampak se mi samo zdi, da to ‘vojno’ med znamkama ustvarjajo le prodajalci v Sloveniji? Ne gre pozabiti dejstva, da če Hyundai ne bi odkupil Kie, bi bila ta že ‘pod rušo’.
    Meni sta obe znamki super in lepo je gledati, kako napredujejo iz leta v leto. Še lepše, kako znamki zares dobro sodelujeta.

    #30855

    Jekleni
    Udeleženec

    Prav v tem dobrem sodelovanju, ki ga omenjaš, je po mojem velik razlog za uspehe, ki jih tako Kia kot Hyundai žanjeta zadnja leta. Vse razvojne in industrijske kapacitete si namreč znamki delita, kar znižuje stroške in povečuje konkurenčnost. Nekaj naravnega rivalstva pa tudi ne škodi. Je pa zanimivo kako z nekaterimi zadevami testirajo trg pri eni in drugi znamki. Kia ima 7-letno garancijo oziroma do 150.000 km, Hyundai pa neomejeno, a dve leti krajšo. Pa gre za enako tehniko, kjer motorje izdelujejo na skupnih proizvodnih linijah.

    #30856

    Gosic
    Udeleženec

    Opazil sem, da v ponudbi za novega cee’da ni novega 1.0 T-GDi motorja. Je to spet neka čudna poteza uvoznika? Na nemški strani ga ponujajo in je v prodaji.

    #30857

    Jekleni
    Udeleženec

    Če ga imajo Nemci, ga bodo imeli gotovo tudi pri nas. Verjetno gre za prioritete, saj ima po tej plati nemški trg verjetno prednost. Argument velikega trga pač. Sicer me pa res zanima, ali bodo postali takšni mini “mlinčki” resna alternativa večjim dizlom. Sodeč po slabi reklami, ki jo je naredil z njimi celotni industriji Volkswagen, sem rahlo skeptičen.

    #31963

    Dragothic
    Udeleženec

    Evo zdej se je pa nabral 80000 km. Moje izkušnje in okvare do sedaj:

    - na okoli 40000 zamenjana turbina, pri servisu so bile kapljice olja v kolektorju – garancija
    - karambol zbit zajec, nov odbijač in hladilnik interkulerja – kasko
    - zamenjan stabilizator na desni strani ( ful fajne ceste….) – garancija
    - 75.000, barva polna atmosferske rje in praha od železarne, poliranje – 100 Evrov
    - na 79.000 desna led luč začela utripati, zamenjane obe luči – garancija
    - zavorne ploščice še niso bile zamenjane.

    Skratka avto pelje.

    #31964

    Dragothic
    Udeleženec

    Imam pa vprašanje. Je že kdo moral pri teh km zamenjat zavorne diske ?

    #31966

    Jekleni
    Udeleženec

    Zamenjava zavornih diskov je odvisna predvsem od uporabnika. Najbolj divji jih skurijo precej pred 100.000 prevoženimi kilometri, najbolj umirjeni pa enkrat kasneje. Tu ni pravila…po mojem

    #31969

    himi
    Upravitelj

    Čudno se mi zdi, da ne bi bilo 1,0L tgdi v ponudbi.

    Pred nekaj meseci sem se peljal z enim. Če se prav spomnim so imeli na KMAG trivratnega proceeda s tem motorjem.

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.