Domov Forumi Problemi in Popravila Venga 1,4 model 2011 in smerokazi

Ta tema vsebuje 10 odgovorov, ima 6 glasov, in jo je nazadnje posodobil/a  Jekleni 2 tednov, 3 dni nazaj.

  • Avtor
    Prispevki
  • #30045

    r-s-love
    Udeleženec

    Živijo.
    Že štiri leta se s servisom ubadamo glede občasnega nedelovanja smerokazov ob vklopu ročke.
    Težava se pojavlja čisto naključno in je takšne narave, da ko se pojavi, se jo odpravi z vklopom in izklopom vseh 4-h (rdeč gumb) ali ponovnega vžiga avtomobila. Servis mi sprva sploh ni verjel, ko sem se pa pripeljal do njih brez smerokazov je bila pesem drugačna, vendar priklop računalnika ni izdal napake. Napaka je sedaj zabeležena, nihče pa mi ne zna podat popravka. Zamenjali so že: rele, žice, ročko, tipko za vse 4. Dejansko še niso zamenjali celotne napeljave in ponovno programiranje.
    Ali ima še kdo drug takšno težavo?
    LP.

    #30048

    Jekleni
    Udeleženec

    Očitno je napadel tvojo Vengo nekakšen elektronski škrat. Je pa spodbudno, da so ti v okviru garancije brez težav zamenjali že cel kup zadev, da bi odkrili napako. Elektronika je občasno dejansko zelo muhasta zadeva – po mojem je to res ahilova peta sodobnih avtomobilov, kot menijo mnogi. Upam, da boš zadevo ugnal v kozji rog.

    #30139

    dgregorcic
    Udeleženec

    Tudi pri moji Vengi se to dogaja in na servisu ne vedo kaj bi bilo.
    Napaka je definitivno programska in upam, da kmalu dobijo kakšen popravek.

    #30144

    Jekleni
    Udeleženec

    Očitno gre res za elektronskega hrošča. Rešitev predstavlja verjetno res le programska nadgradnja – očitno postajajo moderni avtomobili vse bolj podobni ostalim elektronskim napravam, kot so telefoni in prenosniki, kjer poteka zaradi določenih programskih nepravilnosti konstantno posodabljanje.

    • Ta odgovor je spremenil/a  Jekleni 3 let, 10 mesecev nazaj.
    #30197

    kiamarc
    Udeleženec

    Živijo,tudi jaz imam Vengo 1.6 diesel in imam isto napako!Pri naslednjem servisu jih bom tudi obvestil!

    #30353

    kiamarc
    Udeleženec

    Zdravo imel sem enako napako ,ki pa se po menjavi stikala za zavorne luči ni več zgodila ,pa imam po servisu prevoženih 18000 km.Mogoče pa je vzrok v tem stikalu??
    Imam vengo 1.6 crdi 94kw

    #30355

    Jekleni
    Udeleženec

    Ne vidim povezave. Je pa glede na to, da vsa svetila povezuje verjetno skupna elektronika, mogoče tudi to. Slednje lahko po mojem reši le dober serviser, ne pa navaden mehanik izpod prvega kozolca.

    #30357

    AI759
    Udeleženec

    Mogoče je pa res to stikalo krivo, ali pa nekaj z njim v zvezi.

    Pravega vzroka najbrž ne bomo nikoli izvedeli.

    Za to je “kriv” poslovni model, to je, kako se v vsej poslovni verigi deli zaslužek. Prepričan sem, da je v sistemu za podporo 7 letne garancije maksimalni poudarek na potrošnji rezervnih delov oz. na racionalni potrošnji le-teh. Serviserji so gotovo prisiljeni, da nosijo breme naročila rezervnega dela, ki ne odpravlja okvare. Zato so skrajno previdni in ne zamenjavajo kar v tri dni. Posledično pa odprva napak traja in traja. Diagnostika namreč še zdaleč ni 100%, v določenih razmerah pa popolnoma neuporabna.

    In če je serviser celo nagrajen, če dobi napako “iz prve”, potem ima dober razlog, da naročeni rezervni del tudi zamenja, čeprav je bila dejanska napaka “malenkost”, ki bi jo odpravil brez zamenjave česarkoli.

    Ali kdo ve, če se servisni posegi vozil v garanciji vodijo (tudi) direktno v računalniškem sistemu KIA – on line, v realnem času? To bi pomenilo zelo malo maneverskega prostora za serviserje, ampak tudi, da je za vse težave uporabnikov direktno odgovorna le in samo KIA (serviser je v temu primeru le najeti uslužbenec, podizvajalec).

    To je pomembno zato, da lahko v dani situaciji veš, ali si sam napram serviserju, ali pa sta s serviserjem skupaj napram proizvajalcu.

    Jaz pri svojemu serviserju dobim kopijo delovnega naloga, v katerem se tega ne vidi, na ekran jim pa iz pulta tudi ne vidim. Posebno “intimni” pa (še) nismo :) .

    #30358

    Jekleni
    Udeleženec

    To pa že meji na teorijo zarote. Po mojem je vse skupaj tako, da je večina serviserjev pri elektroniki še vedno razmeroma bosa. Kdor bo imel/izšolal v prihodnosti najboljše poznavalce elektronike, bo imel tudi najboljše serviserje. Dejanskih težav z mehaniko je namreč vse manj, z elektroniko in njenimi računalniki pa vse več. Avto postaja po tej plati vse bolj podoben pametnim telefonom in z njimi imamo vsi več težav kot z nekdanjimi telefoni. Upam, da ne bo razvoj avtomobilov dokončno zajadral v to smer.

    #32175

    roberthr
    Udeleženec

    Moja Venga, letnik 2015 ima isto težavo. Se pojavi sicer redko, je pa moteče.

    #32178

    Jekleni
    Udeleženec

    Zato pa je garancija. Izkoristi jo.

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.